čtvrtek 3. dubna 2008

School Pub

Rano vypadalo slusne, idealni na prochazku do skoly. Joe probiral gramatiku a hlavne fraze s get. To je takova silenost, pripada mi, ze na get stoji cela anglictina. S Davidem bylo zabavneji, probirali jsme vdecna temata film, muzika, knihy, jenom nas zaskocil hutnym domacim dvojukolem: review nejakeho filmu a bodovany test. A rozloucil se s nami az do uterka.
Na obed Marcin doporucil bufitek, ktery objevil vcera. Maji tam nekolik druhu peciva, do ktereho si muzem dat libovolne ingredience, kterych tu maji snad 50. Nechali jsme si to zabalit a sli si sednout k mori, bylo docela hezky.
Odpoledne jsme s Tonym brali present perfect x present continuos x present simple. Uzasne! Jiz treti ucitel. Jeste mi to 2x vysvetli a snad ty casy konecne pochopim.
Ale hlavnim bodem dne byl vecerni school pub. To proste skola rozhodla, ze ctvrtek vecer jsou srazy v hospode (tedy, ehm, pokud je vam vic nez 18... A pokud vypadate mladsi 21, nezapomente si ID, jinak vam nenalejou), vzdy je tam jeden ci vice ucitelu, a taky si zrejme skola vymohla GBP 1 off, a pivo za 1,70, to uz fakt de.
Hm pivo. V kazde hospode maji aspon 5, vetsinou 10 pip s ruznymi znackami.V mem pubu na ruzku jsem si oblibil Harvey's. Jenze... Nekdy z te pipy netece pivo, ale cider. Coz uprimne receno, neni o co stat. V tehle hospode meli pip 16, znal jsem jen Guinesse, tak jsem zaexperimentoval. Ano, pointu tusite spravne. Navic tenhle cider byl spec.hnusny, jeste ze byl taky za 1,70. Druhou sklenici jsem uz radeji okopiroval od Jimmyho (to je ten Sved z Goteborgu, co je tu na tyden), bylo to celkem uchazejici australske. Zahy jsme zkompletovali particku novacku z uterka - krome Jimmyho tam byl Saud z Mediny (takovy drobny usmevavy klucina, 25 let, obchodnik s nemovitostmi, 3 male deticky) a Ali, budouci hotelier v Istanbulu. Jimmy mne pobavil, celkem trikrat rekl "jdu si pro posledni pivo, zitra rano mam narocnou konzultaci". Nakonec odchazel jako vsichni o pul dvanacte. Ne ze by pub King & Queen zaviral, to ne, ale proste se vsichni studenti jako na povel zvedli, az ve dverich vznikla tlacenice (ne, neutikali bez placeni - v anglickem pubu je samoobsluha a pivo se plati hned po nacepovani u pipy). Spis to asi souvisi se zdejsim systemem MHD, coz zrovna mne netrapi, mam to domu 10 min.
Hm, a na ty pantofle a sesit jsem si ani nevzpomnel.

Žádné komentáře: