pondělí 7. dubna 2008

Back to School


Jenom zbytky snehu rano ukazovaly na vcerejsi nadeleni, bylo uplny azuro a zima. Snih vcera zpozdil 30 letu na Heathrow, kdyz uz konecne rozchodili novy Terminal 5, tak ted todle.
Ranni hodina s Joem zacala podle ocekavani konverzaci what did you get up to at weekend. A pak prisel petistrankovy test, opakovani uplynulych 14 dnu (konecne neco pro Anicku, ptala se, kdyz chodim do skoly, jestli taky dostavam znamky, mozna by mi rada podepsala zakajdu). No zkratim to, mel jsem 37,5 out of 50. A z toho jsem 8 bodu ztratil v casti zabyvajici se kapitolou, na ktere jsem jeste nebyl. Nejlepsi vysledek byl 44, nejhorsi Marcin mel 30.
V poledne zalezlo slunicko a tak jsme s Marcinem tentokrat nesli na lavicku k mori, ale zustali sedet v teple bufitku. Coz mimo jine znamenalo priplatek GBP 1, nebot nam nase plnene ciabaty prinesli na taliri. Marcinovy vikendove cyklisticke plany se zhatily hned 2x: jednak bylo hnusne a navic druhak nastydnul, takze dneska cely den posmrkaval.
Prvni Tonyho odpoledni otazka byla, kolik jsem udelal na turnaji bodu. A pak jsme stravili skoro hodinu poslechem a prekladem pisnicky z filu "9 to 5" (nevim jak se ten film jmenoval u nas, ale ta pisnicka je hodne znama). A nakonec jsme si ji vsichni zazpivali, to bylo echt vesele. A pak jsme jeste pul hodky rozebirali prislovi. Napr. All work and no play makes Jack a dull boy. Ale nektere byly uplne stejne jako nase.
V knihovne jsem si stahnul mejly a hlavne pripravil ukol na zitra pro Davida - review filmu. Vybral jsem si, jak jinak "2001: A Space Odysey a zplodil s pomoci inetu 2strankove veledilo, doufam ze tam neni moc blabolu.
Rosaleen nam (tedy mne a Benovi) pere. Jenze nejak neresi, co je ci a proste to nejak od oka rozdeli. A kdyz se to nehodi, tak to dame na schody vedouci k nasim pokojiku a prerozeberem si to. Ale mam podezreni, ze mam nejak malo ponozek.
Poslednim mikrozazitkem dne byla vecere. Ros vari dobre, ale dnes slo do tuheho. K veceri byl (zrejme) anglicky pudding, nastesti s novymi brambory a brokolici. Co ze to je ten pudding? Takova seda hmota vicemene bez chuti nakrajena na platky a polita UHO *) s kousicky masa. Omacka usla a brambory byly skvele. Ale, v ramci opakovani: I'll never get used to eat an English pudding.
Nejak se mi kupi resty, osobni i pracovni. Anebo jsem to s tim planovanim nejak presvihl. U vecerniho wifi piva zkusim dopsat ty dva chybejici dny.

-------------------------------
*) pro ty co nechodili do skolni jidelny: UHO = univerzalni hneda omacka

Žádné komentáře: